Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем в диагностиката на 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем в диагностиката на 147

    Колеги при контакт винаги ми светва жълтата лампичка на таблото която отчита проблем в работата на двигателя. колата е Алфа 147 1.6 105 коня с три ламбди. Когато я купих си беше така предишния собственик е махнал катализатора и ламбдата след катализатора отчита стойности извън нормалните и за работа, не работи в определения честотен режим.Бях в сериза на фият за диагностика, човека там каза че поради липсата на катализатор втората сонда отчита грешка в работата си макар да е наред самата ламдба. Изчистихме грешката и само след 2-3 дена отново светна лапмата .Мисля че при работа на двигателя в постоянен "сервизен режим" харчи повече ,дали има начин да се заблуди компа?
    Алфа Ромео 147 1.6 TS

  • #2
    Бате, на моята аз лично и махнах катализатора...никви лампи не ми светят, разхода ми падна, ускорява по-добре итн...Нещо друго ти е проблема не е от липсата на катализатор...Или може би не са ти оправили изпускателната система като хората след махането на катализатора...
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

    Comment


    • #3
      може и така да е как да разбера ?
      Алфа Ромео 147 1.6 TS

      Comment


      • #4
        Като са махнали катализатора, какво са сложили на негово място...При мен е резонаторно гърне...така потока на изгорели газове преминава без да кара ламбдата да се шашка..
        При мен тази лампа светеше, когато реших да се правя на майстор и си разкачих буксата на дебитомера...и май тогава я вкарах колата в сервизен режим...Така, че погледни си и дебитормера да не е от него нещо...
        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

        FIAT Coupe 16VT
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от pechenia Покажи съобщение
          Колеги при контакт винаги ми светва жълтата лампичка на таблото която отчита проблем в работата на двигателя. колата е Алфа 147 1.6 105 коня с три ламбди. Когато я купих си беше така предишния собственик е махнал катализатора и ламбдата след катализатора отчита стойности извън нормалните и за работа, не работи в определения честотен режим.Бях в сериза на фият за диагностика, човека там каза че поради липсата на катализатор втората сонда отчита грешка в работата си макар да е наред самата ламдба. Изчистихме грешката и само след 2-3 дена отново светна лапмата .Мисля че при работа на двигателя в постоянен "сервизен режим" харчи повече ,дали има начин да се заблуди компа?

          Аз също имах подобен проблем. Но в момента съм без катализатор и нямам грешки на компа. Проблема при мен беше ,че сондата не беше оригинална. Имаше различно съпротивление на нагревателите и от там компютъра записваше грешка. Разбира се на мен ми даваше и точно таква грешка при диагностиката - Heater resistance. Така че не знам дали при теб това е проблема. Между другото моята 147 е 105 коня и е с 2 ламбди. Сигурен ли си че твоята е с 3? С 3 сонди са 120 коня.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от kkkrisss Покажи съобщение
            Аз също имах подобен проблем. Но в момента съм без катализатор и нямам грешки на компа. Проблема при мен беше ,че сондата не беше оригинална. Имаше различно съпротивление на нагревателите и от там компютъра записваше грешка. Разбира се на мен ми даваше и точно таква грешка при диагностиката - Heater resistance. Така че не знам дали при теб това е проблема. Между другото моята 147 е 105 коня и е с 2 ламбди. Сигурен ли си че твоята е с 3? С 3 сонди са 120 коня.
            Ами да ти кажа не съм сигурен че е с 3 но , колега който погледна колата каза че била Еко нещо си с 3 ламбди 1.6 distinctive се води колата... А на колегата от по горния пост, дебитомеря е скоро сменян на Бош, преди около 2000 км, и като цяло незнам какво са сложили понеже цялата ауспухова система е сменена с нова съответно по номер на рама, но пак не от мен
            Алфа Ромео 147 1.6 TS

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от pechenia Покажи съобщение
              Ами да ти кажа не съм сигурен че е с 3 но , колега който погледна колата каза че била Еко нещо си с 3 ламбди 1.6 distinctive се води колата... А на колегата от по горния пост, дебитомеря е скоро сменян на Бош, преди около 2000 км, и като цяло незнам какво са сложили понеже цялата ауспухова система е сменена с нова съответно по номер на рама, но пак не от мен
              Ами сондите лесно се виждат. Ако си с 3 трябва да имаш 2 преди катализатора, който поне в моя случай се вижда щом отворя капака. Залепен е за колекторните тръби. Принципно ЕКО се води 147 103 коня, която е с 2 сонди.
              Както и да е...това не е толкова важно...сподели ако намериш къде е проблема.

              Comment


              • #8
                да вероятно е с две сонди, но проблема и така и не го намирам
                Алфа Ромео 147 1.6 TS

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от pechenia Покажи съобщение
                  да вероятно е с две сонди, но проблема и така и не го намирам
                  Сондите Bosch ли са ти? Както споделих оказва се, че колата е доста капризна към сондите.
                  Каква грешка ти записва на екзаминъра? Само с диагностика може да определиш точно проблема.

                  Comment


                  • #10
                    имам даже една нова сонда бош в багажника. Според стария собственик това се показало когато махнал катализатора,и втората сонда след него отчита грешни стойности на работа , извън работния обем.отидох на сервиза на фият в Бургас вързаха я на компа и казаха същото. изчистиха грешката и се появи пак след два дена.
                    Алфа Ромео 147 1.6 TS

                    Comment


                    • #11
                      за сега решението е само нов катализатор

                      Comment

                      Working...
                      X